BiddingTools umí . . .

Vstupní audit

V průběhu testovacího období pro vás zdarma připravíme vstupní audit účtů na zbožových srovnávačích.

K čemu je audit užitečný?

Zjistíte, zda máte účty na zbožových srovnávačích správně nastaveny, odhalíte chyby v XML feedech, a ověříte si, zda potenciál zbožových srovnávačů využíváte naplno. Podrobnou analýzou odhalíme nedostatky, jejichž zlepšením můžete výrazně zlepšit dosahované výsledky.

Navrhneme řešení, která vám pomohou odstranit všechny nedostatky, a představíme vám další možnosti, jak pomocí zbožových vyhledávačů lépe dosahovat vašich obchodních cílů.


Audit účtů zahrnuje kontrolu:

Nastavení účtů

Důkladně procházíme údaje, které jste o vašem e-shopu při registraci vyplnili (název e-shopu, logo, popisek obchodu, otevírací doba, výdejní místa aj.). Vždy doporučujeme vyplnit co nejvíce polí, protože tyto zdánlivě nepodstatné údaje mohou mít významný vliv na úspěch e-shopu na zbožových srovnávačích.

Využití služeb

S ohledem na nabízený sortiment zhodnotíme vámi využívané služby srovnávačů zboží. Doporučíme vám i další zajímavé vychytávky, které ještě nepoužíváte (např. Heuréka košík, akce Doprava zdarma, práce s hodnoceními zákazníků, atd.).

XML feed

V tomto kroku ověřujeme informace, které předáváte o produktech Heurece a Zboží.cz a identifikujeme případné nedostatky. Doporučíme vám, které chyby opravit přednostně a po domluvě jsme schopni vyhotovit také podrobnou specifikaci chyb ve feedech spolu s jejich výpisem pro programátora.

Spárovanosti produktů

Zjistíme, jak jste na tom aktuálně se spárovaností svých produktů. Jen správně pojmenované kategorie a produkty v XML feedu vám zaručí úspěšné napárování produktů.

Nejprodávanějších produktů

Zjistíme, zda produkty, které lidi v poslední době nejvíce poptávají, máte ve své nabídce. Dále zanalyzujeme cenový rozptyl jednotlivých produktů a kolik prodejců je aktuálně prodává.


Navrhované změny můžete provést sami, nebo vám můžeme při jejich realizaci asistovat.

Chci spárovat produkty