S lítostí Vás musíme informovat, že tato služba bude k 30. září 2024 ukončena.
Prosíme Vás, abyste do té doby přešli k jinému poskytovateli nebo si bidding zajistili jiným způsobem. Rádi Vám poskytneme veškeré potřebné informace a podporu, abyste mohli co nejrychleji a bezproblémově přejít k jinému poskytovateli služeb.
Velmi nás tato situace mrzí a omlouváme se za případné nepříjemnosti.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu info@biddingtools.cz
V průměru 30 % tržeb e-shopů míří na vrub zbožovým porovnávačům. Pro některé e-shopy jsou zbožáky dokonce primárním zdrojem objednávek. Přibližně 60 % kliků z Heureky a 80 % kliků ze Zboží.cz navíc pochází z bidovaných pozic.
My umíme bidovat automaticky - lépe, přesněji, rychleji až 12x denně, efektivněji, navíc s hlídáním nákladů. Nastal nejvyšší čas přehodnotit vaše bidovací strategie a také začít bidovat automaticky, protože konkurence to již pravděpodobně udělala.
Možnost upřednostnit své produkty před konkurencí pomocí změny ceny za proklik (bidováním) získávají na Heurece pouze e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky, na Zboží.cz není žádný certifikát k bidování potřeba.
Nemá smysl bidovat zcela všechny produkty. Konkurence je dnes obrovská také v biddingu a má vždy smysl bidovat jen ty produkty, u kterých jste konkurenceschopní.
Nabízíte zboží, které vám dobře funguje? Výborně. Nyní je třeba zajistit, abyste se zobrazovali ideálně co nejvíce času. Nikdy nevíte, kdy se bude na Heurece nebo na Zboží.cz pohybovat právě váš ideální zákazník.
Vzhledem k tomu, že můžete být v konkurenci s více než 100 e-shopy, je pravděpodobné, že i jiné e-shopy budou chtít být vidět u stejných produktů, které fungují vám. Změní své nabídky za proklik, aby se zobrazili na předních pozicích místo vás. U důležitých produktů je potřeba alespoň jednou denně zkontrolovat, že vás nikdo nepřebidoval a stále se viditelně zobrazujete, v ideálním případě i vícekrát denně. Co vy, jak často kontrolujete pozice?
BiddingTools sleduje reálnou prodejnost produktů z těchto zdrojů a přihazuje, jen když se to vyplatí. Pokud konkurence vyšponuje cenu za proklik tak vysoko, že pro vás není rentabilní zobrazovat se mezi topovanými produkty, nástroj uvolní předraženou pozici.
Excelentní výsledky vznikají jedině spojením zásahů automatického bidovacího nástroje a práce zkušených marketingových hlav.
Chci bidovat automatickyNástroj je pořád jen skript, „odedře“ tu nejtěžší práci, ale sekunduje mu lidská práce, která je stejně důležitá.