×
BiddingTools umí . . .

Autobidding

Kdo není vidět, neprodává. Kdo nebiduje, jako by nebyl. Bidováním, respektive nastavením ceny za proklik, můžete dosáhnout zajímavých míst ve vyhledávání a zvýšit svoje konverzní šance.

V průměru 30 % tržeb e-shopů míří na vrub zbožovým porovnávačům. Pro některé e-shopy jsou zbožáky dokonce primárním zdrojem objednávek. Přibližně 60 % kliků z Heureky a 80 % kliků ze Zboží.cz navíc pochází z bidovaných pozic.

My umíme bidovat automaticky - lépe, přesněji, rychleji až 12x denně, efektivněji, navíc s hlídáním nákladů. Nastal nejvyšší čas přehodnotit vaše bidovací strategie a také začít bidovat automaticky, protože konkurence to již pravděpodobně udělala.

Možnost upřednostnit své produkty před konkurencí pomocí změny ceny za proklik (bidováním) získávají na Heurece pouze e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky, na Zboží.cz není žádný certifikát k bidování potřeba.


Bidujte lišácky

Nemá smysl bidovat zcela všechny produkty. Konkurence je dnes obrovská také v biddingu a má vždy smysl bidovat jen ty produkty, u kterých jste konkurenceschopní.

Nabízíte zboží, které vám dobře funguje? Výborně. Nyní je třeba zajistit, abyste se zobrazovali ideálně co nejvíce času. Nikdy nevíte, kdy se bude na Heurece nebo na Zboží.cz pohybovat právě váš ideální zákazník.

Vzhledem k tomu, že můžete být v konkurenci s více než 100 e-shopy, je pravděpodobné, že i jiné e-shopy budou chtít být vidět u stejných produktů, které fungují vám. Změní své nabídky za proklik, aby se zobrazili na předních pozicích místo vás. U důležitých produktů je potřeba alespoň jednou denně zkontrolovat, že vás nikdo nepřebidoval a stále se viditelně zobrazujete, v ideálním případě i vícekrát denně. Co vy, jak často kontrolujete pozice?

BiddingTools sleduje reálnou prodejnost produktů z těchto zdrojů a přihazuje, jen když se to vyplatí. Pokud konkurence vyšponuje cenu za proklik tak vysoko, že pro vás není rentabilní zobrazovat se mezi topovanými produkty, nástroj uvolní předraženou pozici.


Automatický robot s tváří člověka

Excelentní výsledky vznikají jedině spojením zásahů automatického bidovacího nástroje a práce zkušených marketingových hlav.


Nástroj je pořád jen skript, „odedře“ tu nejtěžší práci, ale sekunduje mu lidská práce, která je stejně důležitá.

Chci bidovat automaticky