S lítostí Vás musíme informovat, že tato služba bude k 30. září 2024 ukončena.
Prosíme Vás, abyste do té doby přešli k jinému poskytovateli nebo si bidding zajistili jiným způsobem. Rádi Vám poskytneme veškeré potřebné informace a podporu, abyste mohli co nejrychleji a bezproblémově přejít k jinému poskytovateli služeb.
Velmi nás tato situace mrzí a omlouváme se za případné nepříjemnosti.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu info@biddingtools.cz
Cena produktu a dopravy, skladová dostupnost, hodnocení e-shopu...to je jen část parametrů, podle kterých se zákazník před nákupem rozhoduje. Velká část zákazníků se při nákupu orientuje podle ceny. Neznamená to, že musíte být nejlevnější. Je ale důležité mít přehled o cenách a dalších parametrech nabídky konkurence a nebýt dražší o desítky či stovky procent. Monitoring konkurence vám může sloužit jako podklad pro cenotvorbu a celkové zlepšení vaší nabídky.
Ideálním zdrojem pro monitorování konkurence jsou srovnávače zboží. Pro informace tam chodí vaše konkurence i vaši zákazníci. Zbožákovými lídry na trhu jsou Heureka.cz, Heureka.sk a Zboží.cz. Obsahují data velkého množství e-shopů na jednom místě a my je pro vás umíme sledovat a zpracovat do přehledného reportu. Proč tedy ztrácet čas a monitorovat konkurenci ručně?
…a další. Záleží jen na vás, které informace vás zajímají a chcete je sledovat.
Inzerujete na Heurece.cz, Heurece.sk nebo Zboží.cz? Stačí vybrat srovnávač, na kterém chcete sledovat nabídku svých produktů v porovnání s nabídkou a cenami konkurence. O zbytek se postaráme my.
Stačí nás kontaktovat na:
Tel: +420 800 77 99 77
E-mail: info@biddingtools.cz
Využití služby Monitoring konkurence není podmíněno používáním bidovací služby BiddingTools.
Pro implementaci monitoringu od vás budeme potřebovat pouze:
V případě Heureky: XML feed, URL denního reportu (naleznete v administraci Heureky)
V případě Zboží: XML feed, API klíč (lze dohledat v administraci Zboží)
Podle vašich individuálních požadavků (výběr produktů, konkurentů, parametrů, které chcete sledovat) nastavíme generování reportů. Dále také frekvenci a způsob jejich zasílání.
Konkurenci a její ceny pro vás následně budeme pravidelně monitorovat a porovnávat.
Bude vám stačit tabulka? Data vám pošleme v jednom z Excelovských formátů. Tabulku vám pak pošleme na e-mail nebo na FTP. Chcete výstup propojit se svou databází? Data pošleme v XML prostřednictvím API. Domluvit se ale můžeme i na jiné formě zasílání.
Data v reportu můžeme obohatit také o vaše vlastní produktová data (např. nákupní ceny)
Data v reportu budou aktuální vždy k času generování.
Stačí vám základní přehled o vašich cenách ve srovnání s cenami konkurence zobrazovaných na prvních 11 pozicích na Heurece (řazeno od nejlevnějších)? Máme pro vás základní monitoring cen ve standardizovaném formátu v podobě Excel tabulky. Pro Zboží.cz tento formát negenerujeme. Vzor a manuál pro práci s tabulkou si můžete stáhnout zde.
Chcete mít komplexnější přehled o konkurenci a vytěžit z monitoringu maximum? Individuální monitoring konkurence vám umožní vybrat si z celé řady parametrů, které můžete u jednotlivých produktů sledovat. Vybrané parametry budeme sledovat třeba u vámi zvolených konkurentů a vaše nabídky s nimi porovnáme. Výstup z monitoringu dokážeme propojit s vašimi vlastními produktovými daty (např. nákupními cenami). Formát výstupu z monitoringu a jeho způsob zasílání vám upravíme na míru. Záleží čistě na vašich potřebách.
Cena monitoringu se vždy odvíjí od počtu sledovaných produktů a frekvenci generování výstupu. V případě individuálního monitoringu konkurence se navíc hradí jednorázový poplatek – jeho výše závisí na náročnosti implementace. Cenovou nabídku vám tak pošleme až po bližším seznámením se s vašimi potřebami a požadavky.
Chci monitorovat konkurenciKonkurenceschopnou nabídkou a správnou cenotvorbou můžete dosahovat výrazně lepších prodejních výsledků. Monitoring konkurence vám poskytne přehled o trhu, pomůže odhalit skryté příležitosti a pružně reagovat na kroky konkurence. Využití služby Monitoring konkurence není podmíněno používáním bidovací služby BiddingTools. Kontaktujte nás a zrealizujeme ideální řešení i pro váš e-shop.