Musím při registraci uvádět e‑mail s doménou mého e‑shopu?
Nemusíte. Můžete použít jakýkoliv váš e-mail. Po registraci a přihlášení do uživatelského
rozhraní si ke svému profilu přiřadíte zbožákové účty vybraných e-shopů.
Můžu zaregistrovat více e‑shopů?
Ano. Po registraci a přihlášení do uživatelského rozhraní si ke svému profilu postupně
přiřadíte zbožákové účty vybraných e-shopů.
Co se děje po registraci a přidání srovnávačů?
Projdeme váš e-shop a zkontrolujeme, jestli nic nebrání spuštění automatického biddingu.
Abychom si byli jistí, že vám doopravdy dokážeme pomoci, může kontrola trvat až 3 dny. Buďte prosím
trpěliví. Ozveme se vám nejpozději do 3 pracovních dnů a dohodneme spolu detaily dalšího
postupu.
Co dostanu v rámci testovacího období?
Nastavení a spuštění automatického biddingu. Po uplynutí testovacího období obdržíte report,
který s vámi jeden z našich specialistů projde a vyhodnotí. Na základě dosažených
výsledků spolu dohodnete možnosti další již placené spolupráce.
Co musí můj e‑shop splňovat, abych mohl službu BiddingTools naplno využít?
Pro bidování na Heurece potřebujete Certifikát Ověřeno zákazníky, plnou implementaci měření
konverzí a feed s ITEM_ID. V případě Zboží.cz pak standardní měření konverzí a feed s ITEM_ID.
Jaké informace o svém e‑shopu budu při přidávání svých zbožákových účtu uvádět?
Pro spuštění testování potřebujeme, abyste pro každý srovnávač stanovil alespoň hodnotu
maximálního PNO (podíl nákladů na obratu, v %), kterou můžete na srovnávači dosahovat, aby
se vám inzerce vyplatila. A pokud máte konkrétnější představu o bidování (např. víte, které
kategorie/výrobce/produkty chcete podpořit nebo nebidovat vůbec), napište nám to. Pomůžete nám
připravit přesnější specifikaci pro bidding ještě před spuštěním testovacího režimu.
Jak moc budete zasahovat do mého XML feedu?
Váš XML feed doplníme pouze o hodnoty CPC (cena za proklik), které ovlivňují zobrazení
nabídek produktů na srovnávačích. Do srovnávače posíláme naši URL, tedy váš feed doplněný o CPC.
Testování našeho automatického bidování nijak neovlivňuje spárovanost vašich produktů. Po ukončení
spolupráce pak vrátíme do srovnávačů váš původní XML feed.
Co se stane, když po bezplatném testování nebudu chtít pokračovat ve spolupráci?
Vůbec nic. Ukončíme automatické bidování a vrátíme do srovnávačů váš původní XML feed.