×

Vyzkoušejte nás

Jak to bude probíhat?
Registrujete se a přihlásíte do rozhraní
Přidáte zbožákové účty, které chcete do testingu
Zavoláme vám, abychom dohodli strategii
Potřebujete poradit?
Zavolejte mi ZDARMA. Ráda vám s registrací pomohu.
Lucie Detko
(Po-Pá, 8-16h)

Za co nás chválíte

Snadná registrace
Registrujete se a přidáte zbožákové účty. Zbytek je na nás.
Správa 3 srovnávačů ve 2 zemích
Zboží.cz a Heureka CZ/SK.
14denní testování zdarma
Až podle výsledků se rozhodnete, jestli má pro vás naše služba smysl.
Podpora zbožákových specialistů
Po celou dobu spolupráce.

FAQ: Co vás nejčastěji zajímá

Musím při registraci uvádět e‑mail s doménou mého e‑shopu?
Nemusíte. Můžete použít jakýkoliv váš e-mail. Po registraci a přihlášení do uživatelského rozhraní si ke svému profilu přiřadíte zbožákové účty vybraných e-shopů.
Můžu zaregistrovat více e‑shopů?
Ano. Po registraci a přihlášení do uživatelského rozhraní si ke svému profilu postupně přiřadíte zbožákové účty vybraných e-shopů.
Co se děje po registraci a přidání srovnávačů?
Projdeme váš e-shop a zkontrolujeme, jestli nic nebrání spuštění automatického biddingu. Abychom si byli jistí, že vám doopravdy dokážeme pomoci, může kontrola trvat až 3 dny. Buďte prosím trpěliví. Ozveme se vám nejpozději do 3 pracovních dnů a dohodneme spolu detaily dalšího postupu.
Co dostanu v rámci testovacího období?
Nastavení a spuštění automatického biddingu. Po uplynutí testovacího období obdržíte report, který s vámi jeden z našich specialistů projde a vyhodnotí. Na základě dosažených výsledků spolu dohodnete možnosti další již placené spolupráce.
Co musí můj e‑shop splňovat, abych mohl službu BiddingTools naplno využít?
Pro bidování na Heurece potřebujete Certifikát Ověřeno zákazníky, plnou implementaci měření konverzí a feed s ITEM_ID. V případě Zboží.cz pak standardní měření konverzí a feed s ITEM_ID.
Jaké informace o svém e‑shopu budu při přidávání svých zbožákových účtu uvádět?
Pro spuštění testování potřebujeme, abyste pro každý srovnávač stanovil alespoň hodnotu maximálního PNO (podíl nákladů na obratu, v %), kterou můžete na srovnávači dosahovat, aby se vám inzerce vyplatila. A pokud máte konkrétnější představu o bidování (např. víte, které kategorie/výrobce/produkty chcete podpořit nebo nebidovat vůbec), napište nám to. Pomůžete nám připravit přesnější specifikaci pro bidding ještě před spuštěním testovacího režimu.
Jak moc budete zasahovat do mého XML feedu?
Váš XML feed doplníme pouze o hodnoty CPC (cena za proklik), které ovlivňují zobrazení nabídek produktů na srovnávačích. Do srovnávače posíláme naši URL, tedy váš feed doplněný o CPC. Testování našeho automatického bidování nijak neovlivňuje spárovanost vašich produktů. Po ukončení spolupráce pak vrátíme do srovnávačů váš původní XML feed.
Co se stane, když po bezplatném testování nebudu chtít pokračovat ve spolupráci?
Vůbec nic. Ukončíme automatické bidování a vrátíme do srovnávačů váš původní XML feed.