Jak to funguje

Jak BiddingTools funguje?

BiddingTools vytěží z vašich účtů na zbožových srovnávačích maximum. Pomáhá mu k tomu funkce automatického bidování.
Nástroj se hodí jak pro velké, tak pro menší e-shopy.
Ruční topování je při správě většího množství produktů velmi pracné a časově náročné.
Běžně dostupné nástroje zase neumí topovat dostatečně často, takže je jejich využití neefektivní.
Při počtů 10 a více konkurentů, je jasné, že dříve nebo později některý z nich také změní svou nabídku, aby se opět zobrazil. Způsobí tím, že se přestanete zobrazovat vy. Je to pak nekončící kolotoč kontrol a přihazování, dokud si nevyhodnotíte nákladovost a svou nabídku nesnížíte (většinou, když už je pozdě).
Co to je bidování?
V případě, že je e-shop držitelem certifikátu Ověřeno zákazníky, získává pravomoc měnit ceny za prokliky u svého zboží. Bidováním, respektive nastavením ceny za proklik, může dosáhnout zajímavých míst ve vyhledávání a zvýšit svoje konverzní šance. Nelze však obecně tvrdit, že je první topovaná pozice pro každý e-shop efektivní v závislosti na nákladovosti. Proto na rozdíl od konkurence připravujeme každému klientovi individuální strategii a bidujeme jen zboží, které má potenciál vydělávat.
Kontrola aktuální pozice a přecenění probíhá až 12x za den v době od 5 do 23 hodin na Heureka.cz i Zboží.cz,
což umožňuje dosáhnout maximálního obratu při zachování optimálních nákladů na kredit na srovnávačích.
BiddingTools umí udržet topovanou pozici po většinu dne navzdory tomu, jak biduje vaše konkurence. Nepřijdete tak prakticky o žádné kliknutí potenciálního zákazníka. Navíc nástroj topuje jen produkty, které se skutečně prodávají.
Pokud konkurence vyšponuje topovanou cenu tak vysoko, že pro vás není rentabilní zobrazovat se mezi topovanými produkty, nástroj uvolní předraženou pozici.
Co když bude BiddingTools používat i moje konkurence?
Asi tomu nebudete věřit, ale je pro vás lepší, když bude vaše konkurence používat BiddingTools také, protože díky tomu se nebudete bezhlavě přebíjet a navyšovat si zbytečně ceny za proklik. Každý e-shop a každý produkt v e-shopu má svou vlastní bidovací strategii, tak aby dosahoval maximálního efektu, což snižuje počet případů, kdy se dva e-shopy snaží dostat na stejnou pozici. Pokud se to i přesto stane, zůstaváme féroví a neutrální. Místo toho, abyste se “hádali” s konkurencí o jednu pozici, obsadí BiddingTools další vhodnou topovanou pozici a bude vás na nich s konkurencí střídat.

Co BiddingTools přinese?

Celkový přínos BiddingTools spočívá ve zvyšování obratu přiváděním relevantních zákazníků, kteří utratí více peněz.
BiddingTools také pečlivě hlídá náklady, aby byla propagace produktů efektivní.

Jak začít?

1
Registrace

Odstartujte registraci zadáním
přihlašovacích údajů.

Buďte o krok napřed

Implementace probíhá automaticky hned
po zadání přihlašovacích údajů. S námi
neztrácíte čas zdlouhavým nastavováním.

3
Trial verze

Vyzkoušejte zkušební trial verzi
na 14 dní ZDARMA.

Chcete zvýšit výkon zbožových srovnávačů?

Vyzkoušet trial verzi zdarma