V posledních týdnech jste na Zboží.cz mohli zaznamenat výpadek v měření obratů – a to i zpětně až k 1. 8. 2016. Pokud se to týká také vašeho e-shopu, zbystřete, pravděpodobně nezasíláte v konverzním kódu proměnnou totalPrice, kterou Zboží nově k uvádění „Hodnoty konverzí“ ve statistikách požaduje (s původním výpočtem, který pracoval s cenou u nabídky už Zboží.cz nepracuje).
Jak opravit měření hodnot konverzí?
Zasílejte v Základním konverzním kódu jak orderId (unikátní interní číslo objednávky), tak totalPrice (celková cena objednávky, včetně DPH, nákladů na dopravu a dalších souvisejících nákladů).
Vzor Základního konverzního kódu
Nejlépe uděláte, když budete používat také pokročilý kód měření konverzí. Pro Pokročilé měření konverzí Zboží.cz je třeba rozšířit a autorizovat informace ze Základního měření konverzí pomocí ověřeného požadavku z vašeho serverového/backend rozhraní (je tedy třeba nasadit oba kódy). Backendová volání jsou chráněná, autorizujete je pomocí tajného klíče, který naleznete v administraci po odsouhlasení obchodních podmínek pro Pokročilé měření konverzí.
Proč nasadit Pokročilé měření konverzí
- Získáte více statistik a detailů o uskutečněných objednávkách, které vám pomohou zvýšit výkon vašeho e-shopu. Do budoucna třeba výpočet podílu nákladů na konverzích.
- Díky výhradně šifrovanému spojení a autorizaci pomocí neveřejného klíče jsou data spolehlivá a v bezpečí.
- Zjistí víc o provedené objednávce. Nejen že k ní došlo, ale i jaké zboží bylo zakoupeno.
Více informací o konverzních kódech pro Zboží.cz naleznete v nápovědě.
Zboží.cz