Minulý týden byly ve Foru Karlín již poosmé vyhlášeny ty nejzářivější hvězdy e-shopového nebe. Slavnostnímu galavečeru pro zvané, který se letos nesl v drsném rockerském stylu, předcházelo veřejné hlasování o nejkvalitnější, nejpopulárnější a nejzajímavější e-shopy na českém internetu za rok 2016. BiddingTools na předávání cen nechybělo, a tak vám přinášíme naše pocity a zážitky.
Sex, drogy a Shop ‘n’ Roll!
Na galavečer ShopRoku 2016 jsme se vydali ve tříčlenném složení včetně naší produktové manažerky Šárky Petříkové, která letos zasedala v odborné porotě.
Neobvyklý dresscode na pozvánce zněl jasně: Oblékni se jako rocková star! A tak jsme byli na předávání cen svědky opravdu zajímavé podívané – neformálního mixu koženky, potetovaných rukou, drsňácké hudby a silného alkoholu. Rockové téma akce navíc zdařile podtrhla preciznost stylingu všech aktérů od backcrew až po účinkující a moderátory.
Stairway to heaven
Večer slavnostně otevřela rocková kapela písní Born To Be Wild, a protože bylo výstředností zjevně pořád málo, přifrčel CEO Heureka.cz Tomáš Braverman na pódium na mašině Harley. Uvedl celý večer krátkým projevem a šlo se na vyhlašování.
Prvně Heureka vyhlásila již tradičně Produkt Roku 2016. Pokud jste ještě nejpopulárnější výrobky v jednotlivých kategoriích nezaznamenali, přehled všech vítězů najdete na speciálních webových stránkách.
Co vás určitě nejvíce zajímá, jsou absolutní vítězové. Při vyhlašování nejpopulárnějšího e-shopu se nejspíš kdekomu zkřivila ústa, protože letos vyhrál Mall.cz. Nahradil tak loňského vítěze LevneELEKTRO.CZ, který v minulém roce ukončil činnost.
Absolutním vítězem v Ceně kvality se stal e-shopy Notino.cz. Trofej za e-shop přebral marketingový ředitel Radek Ondrášík, který přednesl dle našeho názoru jednu z nejvtipnějších děkovných řečí vůbec. Notino.cz tímto vítězstvím v kategorii kvality přebralo štafetu po Alza.cz
Cenu výjimečnosti si odnesl benefiční e-shop Na ovoce. Tento e-shop byl od prvopočátku černým koněm porotkyně z našich řad, Šárky. Snahou iniciativy Na ovoce je připomenout význam ovocných stromů, keřů a bylinek široké veřejnosti a upozornit na jejich hodnotu pro současného člověka.
Přehled všech vítězů v časové řadě od roku 2009 do letošního ročníku najdete na webu ShopRoku. Vítěze spojuje perfektní servis, komunikace a prozákaznický přístup.
Highway to hell
Po slavnostním vyhlášení se zábava rozjela na plné obrátky, v předsálí se rozezvučil DJ, a poslední odvážlivci se nechali načesat do rockového stylu. My jsme se ještě stihli pobavit se s Tomášem Bravermanem, vyfotit ve fotobuňce, a nechat se potetovat.
Však si obrázek udělejte sami na přiložených fotografiích. 🙂
Co říkáte na vítěze? Zajímá vás více z celého večera? Heureka streamovala celou akci skrze Tweety, check it out!
BiddingTools Heureka.cz/sk