Nová logika biddování v detailech produktů na Zboží.cz

V posledních týdnech Zboží.cz testovalo nový způsob zobrazování nabídek v detailu produktu. Od dnešního dne Zboží.cz kompletně přechází na nový systém zobrazování. Rozhodnutí o finálním dnu spuštění přišlo velmi rychle, a tak vás obratem informujeme o skutečnostech, které se k tomu pojí.

Přečíst více

Galavečer ShopRoku 2016 – Shop 'n' Roll

Minulý týden byly ve Foru Karlín již poosmé vyhlášeny ty nejzářivější hvězdy e-shopového nebe. Slavnostnímu galavečeru pro zvané, který se letos nesl v drsném rockerském stylu, předcházelo veřejné hlasování o nejkvalitnější, nejpopulárnější a nejzajímavější e-shopy na českém internetu za rok 2016. BiddingTools na předávání cen nechybělo, a tak vám přinášíme naše pocity a zážitky.

Přečíst více

Co se chystá za novinky na Zboží.cz v roce 2017

Na konci ledna se za námi do Ostravy zastavil na kus řeči a chlebíček velmi vzácný host, manažer Zboží.cz, Milan Šmíd. Povídali jsme si o Seznamu.cz, Zboží.cz a o novinkách, které Zboží.cz plánuje na rok 2017. Na co se tedy na Zboží.cz můžete už brzy těšit?

Přečíst více

Hledá se programátor na HPP, co umí PHP. Odměna jistá!

Doporuč nás svému známému PHP programátorovi a my ti za to dáme 5 000 Kč. Jen tak, za dobré slovo. V BiddingTools denně pomáháme e-shopům optimalizovat účty na zbožových srovnávačích a šetřit čas i peníze. Teď potřebujeme pomoc my.

Přečíst více

Heureka Certifikace aneb Co potřebuji vědět, abych při testu uspěl

Už v březnu rozběhne Heureka další kolo certifikačních testů, které potvrdí vaše znalosti v oblasti správy Heureky. Co čekat od certifikačního testu, a co vám přinese školení, které testům předchází, nám řekla školitelka a autorka certifikačních testů Heureky Petra Mikulášková. Čtyři členové našeho BiddingTools týmu, úspěšní certifikovaní, vám navíc prozradí, na co si dát u testů pozor.

Přečíst více

ShopRoku 2016 – vítěze poznáme v březnu

Od 1. prosince 2016 se české a slovenské e-shopy mohly registrovat do 8. ročníku soutěže o nejlepší e-shopy. Hlasování je v plném proudu a jako v minulých letech se i letos bude udělovat Cena kvality, Cena popularity a Cena Heureky. Pro nás v BiddingTools je letos cena Heureky výjimečná ještě z jiného důvodu.

Přečíst více

Hledáme posilu do zákaznické péče! Na plný úvazek (JIŽ OBSAZENO)

Jsi ukecaná/ý, ale mluvíš zásadně jen k věci? Těší tě komunikace s lidmi? O naše klienty pečujeme s láskou a pochopením a to samé očekáváme od tebe. Myslíš, že máš dost empatie a energie? Pak se připoj k nám. Naučíš se tunu věcí o customer care a další dvě tuny o obchodu, marketingu, softskills a mnoho dalšího!

Přečíst více

Proč bych měl odpovídat zákazníkům i na kladné recenze?

Víte, že i na zbožových srovnávačích můžete budovat brand? Každý obchod touží mít spokojené zákazníky a právě recenze ze „zbožáků“ vám dávají tak potřebnou zpětnou vazbu a jsou odrazem toho, jak funguje váš e-shop. Kdo chce být nejlepší, musí vyčnívat mezi konkurencí ve všech aspektech – od rychlosti dodání až po komunikaci se zákazníky.

Přečíst více

Den dopravy zdarma

„Cože? Jeden den nemusím platit poštovné? A zrovna, když sháním dárky k Vánocům? Tak to beru,“ i takhle o dni dopravy zdarma na Heurece smýšlí vaši klienti. Mezi českými zákazníky je totiž doprava zdarma velmi vítaným bonusem. Jak by ale měl o akci smýšlet uvědomělý e-shopista? Jaké kroky nevynechat a na co nezapomenout? Pojďme si udělat menší checklist a zvážit všechna pro a proti...

Přečíst více

"Narodil se BiddingTools, veselme se..."

Dne 6. 10. 2016 přišlo na svět naše 3. dítko. Těhotenství to bylo náročné, trošku jsme přenášeli. Ani porod neprobíhal zrovna hladce. Ale je na světě – zdravé a plné sil.

Přečíst více

Heureka Certifikace. Máme na to papír!

Na konci září se naši čtyři odvážlivci rozhodli vám a především sobě dokázat, že opravdu umí a zúčastnili se zkoušky na certifikovaného specialistu Heureky. A jak dopadli?

Přečíst více

Přestalo vám Zboží.cz měřit hodnotu konverze? Zbystřete!

V posledních týdnech jste na Zboží.cz mohli zaznamenat výpadek v měření obratů – a to i zpětně až k 1. 8. 2016. Pokud se to týká také vašeho e-shopu, zbystřete, pravděpodobně nezasíláte v konverzním kódu proměnnou totalPrice, kterou Zboží nově k uvádění „Hodnoty konverzí“ ve statistikách požaduje (s původním výpočtem, který pracoval s cenou u nabídky už Zboží.cz nepracuje).

Přečíst více

ShopCamp 2016

22 přednášek, 8 workshopů, 1 den. Shlédnout všechno se prostě a jednoduše nedalo. Proto přinášíme souhrn toho nejzajímavějšího pro váš on-line byznys.

Přečíst více

HOHOHO! Milé e-shopy, jsou tady Vánoce.

Ježíšek má svá vlastní kouzla, která mu pomáhají rozvézt všechny dárky po celém světě během jediné noci, takže se nemusí na Vánoce chystat s extra předstihem. E-shopový Ježíšek tato kouzla bohužel neovládá, proto jeho přípravy trvají o dost déle a pro mnohé e-shopy jsou již v plném proudu. Jaké konkrétní kroky během příprav podniknout a na co si dát pozor?

Přečíst více

Jak upravit nabídku produktů na Heurece, abyste maximalizovali návštěvnost e-shopu

Skvělá nabídka bez spuštěného biddování je jako auto bez dvou kol. Nemůže využít svůj potenciál naplno. Biddování nekonkurenceschopných nabídek zase zbytečně zvyšuje průměrné náklady bez efektu na obrat. Přišli jsme na to, jak vybrat ty správné produkty k biddování a hlavně, jak ostatní nabídky produktů upravit, abychom maximalizovali návštěvnost e-shopu. Držte si klobouky, přichází biddovací revoluce!

Přečíst více

E-SHOP VÍKEND 2016 se zlatou účastí BIDDINGTOOLS: zapojte se i vy!

Poslední červencový víkend se město Vodňany v jižních Čechách promění v Mekku českého e-commerce. Na svou povinnou pouť se tam vydají přední odborníci na internetový byznys, aby zde neformální formou diskutovali o budoucnosti internetového obchodování v Česku. A jelikož jsme všude tam, kde se v souvislosti s e-commerce něco děje, tak ani zde nemůžeme chybět. Letos dokonce v roli zlatého partnera.

Přečíst více

Alza vs. Heuréka

První vlna antikampaně e-shopu Alza.cz již vyšuměla. Napsáno a řečeno o ní bylo už více, než bylo třeba. Ale pojďme sečíst škody.

Přečíst více

BiddingTools slaví 1. narozeniny aneb jak to všechno začalo

Brzy uběhne přesně rok od chvíle, kdy se zrodila myšlenka udělat automatický bidovací algoritmus pro Heureku. A nyní budeme spouštět do testování již třetí verzi nástroje na ovládnutí světa srovnávačů zboží. BiddingTools bude ještě rychlejší, efektivnější a dostupný i pro malé e-shopy.

Přečíst více